Skip to main content

Exercised, Then Makan

Pagi tadi jogged dalam suasana yang agak panas. Lain betul cuaca banding dengan 2-3 hari lepas. Started to jog dalam jam 9.15. By 9.40 matahari dah memancar-mancar 😖. Tapi kuatkan semangat set juga 5kms. Oleh sebab tak naik bukit Legundi, laju sikit 👍.
Lari di celah-celah pokok untuk elakkan matahari pagi terik 😎
Perasaan lepas berjaya juga lari 5kms 💪. 
Usaha keras untuk mengecilkan perut. I'm still leading by 5,000 steps 😁. Yeayyy...

Around 1.45pm, keluar dengan anak comel ke MRT Kajang. Took the MRT to Bukit Dukung untuk meet up dengan Ies di sana. Lepas tu ke rumah our friend Mizan di Bdr Tun Hussein Onn. Ies dan Rose nak collect olive oil daripada Mizan. I pulak menyemak saja sebab Mizan ajak sapa-sapa free untuk datang. Memang sangat untung pergi rumah dia. Makan sedappp!
 Home-made pizza yang yummy!
Rose semangat nak cuba olive oil untuk hilangkan eczema. I pun nak kena beli jugak lah untuk anak comel.
Tak lama lepas tu Zaliah pulak datang join. Lama betul tak jumpa! Masa ni lah nak share macam-macam pasal life masing-masing. Memang salute pada ibu yang sangat tabah jaga anak istimewa ni. To all mothers of autistic children - you guys are so strong. Semoga Allah tabahkan hati dan berikan kekuatan mental dan fizikal kepada ibu-ibu terpilih ni. Allah sayang pada dia orang ni sebab tu Allah bagi anugerah anak istimewa ni.

Comments