Skip to main content

A Quote That Made My Day

During my quiet time with Hubby last weekend, when we talked about us, one topic that surfaced was - Hubby said he doesn't believe I was sincere when I once told him that I will allow him to marry another one if he wants to. I told him the offer still stands - but:

1) he needs to comply to my "requirements" ie he needs to pay for the cars and the houses, pay for Aliyah and my expenses, pay for house expenses like groceries and bills - all of them where I don't have to contribute a single sen (ye la, kalau dah berani nak kawin satu lagi, mesti lah berkemampuan betul tak?)

2) I will give my blessing but I will be sad for rest of my life (at this point he actually drew me close and kissed me - ehem, nak pujuk lah tu)

3) I didn't tell him this but the woman mestilah yang I approve and must not be some stupid married woman and hypocrite who sends her compromising photos to another man (macam mana nak jadi isteri yang baik kalau belum kahwin dah buat benda-benda pelik)

Anyway, Hubby said something that made me laugh aloud. He said, "No lah. I'm never going to marry another one. Penat saya mengorat awak dulu pun tak habis lagi! Penat tau!". Hahahahaa... sweet. That quote made my day.

Comments

Dawai Kokot said…
Aku rasa lagu amatlah sesuai ditujukan kepada sesorang yg pernah perasan yg kononnya dia bakal nak jadi no.2. Klau nak nyanyi lagu ni kena ikut rentak lagu Sephia, Shelia On 7. Selamat berhibur kepada semua terutama siamang buntal @ hantu kopek.


SIAMANG

Hey SIAMANG
Malam ini ku takkan datang
Menyampah aku nak menengok
muka buruk kau

Hey Siamang
Malam ini ku takkan datang
Tak usah kau mencari aku
Demi cintamu
Hadapilah ini
Kau memang syok sendiri

( korus 1 )
Selamat berambus siamang yg buntal
( Oh... Siamang )
Semoga cepat kau lupakan aku
Kekasih sejati ku
Takkan pernah sanggup untuk melupakanku

( korus 2 )
Selamat berambus siamang yg buntal
( Oh... Siamang )
Semoga kau lupakan aku cepat
Kekasih sejati ku
Takkan pernah sanggup untuk meningggalkanku

Hey Siamang
Jangan pernah panggil namaku
Bila kita bertemu lagi di lain hari
Hadapilah ini
Kau memang syok sendiri………
Aniza said…
Mana pulak dia nak jadi no 2. Dia nak jadi no 1 la. Dia kan suruh hubby aku ceraikan aku and kahwin dgn dia. Perangai molek...
bahaman said…
DK, lagu tu elok dinyanyikan oleh Tomok, sebab nama dekat2 dgn Momok. Baru ada feel.
Dawai Kokot said…
Nak jadi no. 1 konon, ape dia ingat dia tu miss malaysia?
Ini tak boleh jadi, ini mesti mau kena bedal.

En. Bahaman, Tomok pun tak sanggup nak nyanyikan lagu ni utk dia. Terlalu menyayat hati liriknya.