Skip to main content

What I've Been Doing

Baru siap entry trip ke Jawa Timur. Took me more than 2 weeks. Have been preoccupied. Inilah yang akak korang tengah buat sekarang...
Dah ada berbelas tote bags berjaya dijahit... Tengah experiment dengan pelbagai jenis kain. I think I'm going to stick to cotton canvas.
Dah start buat reverseable tote bags dan yang cantum kain. I really like this combination.

By now, dah agak comfortable dengan mesin jahit. Kalau bunyi pelik, dah boleh agak sebab apa. Or kalau jahitan jadi pelik, dah boleh adjust mana patut. Apa I buat dengan tote bags yang banyak tu? Ada yang bagi orang. Especially yang experiment tu. Hahaha... kadang-kadang ada error sikit. Yang pass quality control, I plan to sell. 

Tadi baru beli interfacing. Nak try guna on normal cotton fabric to reinforce the material. Let's see how they turn out😄.

If you're looking for tote bags, check these 👇 out ya. Nak customise pun boleh - size or fabric. Nak bulan puasa ni, boleh la buat isi telekung. Boleh I dapat serpihan pahala sikit😇.

Buy: carousell.com/nuranizah
IG: aniza_creations

Comments