Skip to main content

D-day for Aliyah

Anak nak exam, maknya yang nervous gitu... Finally, the D-day is almost here. Tomorrow Aliyah will sit for her UPSR exam. As usual, she is always very calm. Bila tanya, dia cakap nervous sikit. I actually have a feeling she is really nervous. Sebabnya - not long after lunch, she asked me to help out to make smores. Not long after that, dia belasah the crackers je. Emotional eater?

Usaha sudah, sekarang tinggal bertawakkal dan berdoa. Walaupun agak ralat sebab I just downloaded quite a few UPSR trial papers from other states yang banyak dan tak habis dibuat. I guess she has worked enough at school, and enough effort at home. Nak push lebih-lebih pun - it's UPSR, not the end of the world.

Last Sunday dah jumpa dengan Atok dan Wan dia mintak doakan. Atoknya pun dan buatkan air untuk kuatkan semangat. Psikologi tu!

Aliyah dear, Mommy doakan Aliyah ingat apa yang Aliyah dah belajar. Semoga Allah datangkan ilham dan idea semasa menjawab soalan. Semoga Aliyah berjaya menjawab semua soalan-soalan dengan betul dan sempurna. Semoga anak Mommy berjaya dengan cemerlang. Love you so very much.

I hope she will have a good night's sleep. I know I won't!

Comments