Skip to main content

Cont of Of Nothing Much

I'm replacing this posting. I found it to lead to different interpretations. And sadly, it led to a negative analysis of an ibadah to Allah swt. Astaghfirullah...

Hanya Allah swt dan aku sahaja yang tahu apa yang diniatkan di dalam hati semasa mengangkat takbir. Hanya Allah swt dan aku sahaja yang tahu keikhlasan hati semasa meminta petunjuk. Hanya Allah swt dan aku sahaja yang tahu pilihan yang ingin aku dibuat. Hanya Allah swt dan aku sahaja yang tahu sama ada air mata yang membasahi sejadah itu ikhlas atau tidak. Hanya Allah swt dan aku sahaja yang tahu apa yang diminta semasa tangan diangkat dalam berdoa. Hanya Allah swt dan aku sahaja yang tahu... Jadi, siapalah kita untuk menganalisa solat orang lain?

It is a mistake to share my thoughts, I must be careful in the future, but it shouldn't be the reason to take the 2 sentences of experience and mock it. Astaghfirullah... I take it as a lesson well learned. Semoga Allah swt ampunkan segala dosa-dosa kita semua.

Jom kita doa - "Ya Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan jika Engkau tidak mengampuni kami dan memberi rahmat kepada kami, niscaya pastilah kami termasuk orang-orang yang merugi."

Amin...

Comments