Skip to main content

Good to Run

After almost 2 weeks of hiatus, this morning berjaya jog. Macam-macam alasan - panas lah, hantar anak comel sukan lah... and this week I got this pain under my arms. Urat terpeleot kot. Adoiii sakit betul 😖. Kalau batuk memang kena tahan jangan kuat sangat. Sampai gigi rasa sakitnya.

Anyway, I got the 3rd badge 💪. Walaupun asyik dapat warning - timer how many hours left.
Kalau esok run memang boleh dapat 4th badge. Hubbs dah nak habis 😱.
Pagi tadi punya cerita. Bosan route biasa, lari kat sekolah rendah. Tapi banyak kereta sebab sekolah ada program.
Kaki senang hati sebab dah habis lari...

I'm now in the midst of sewing a blouse for my mother. Tengah test buat baju dia sebab nak guna same pattern untuk buat pajama top for my friend's daughter. Cikgu I? Youtube le... 😇.
 Sesi melukis pattern guna existing blouse.
Half way through... Nampak macam jadi. Banyak belajar benda baru buat blouse ni...

Comments