Skip to main content

Jom ke Seminar Tajwid

Akak letak announcement ya. Untuk yang tak pernah lagi hadiri seminar tajwid oleh Ustaz Asraff ni, akak sangat, sangat galakkan. Kira dua hari seminar tu revision kelas tajwid dulu-dulu. Insyaallah, banyak tips dan short-cuts. Pergi dengan anak-anak pun bagus. Kira satu family belajar tajwid👍

👇
KHAS UTK MEREKA YG TAKDE MASA UTK HADIR KELAS TAJWID DI MASJID-SURAU SETIAP MINGGU 😔
.
Nak kuasai tajwid dalam masa 2 hari je ?
.
Info penuh KLIK SINI 👈
.
Ramai antara kita yang memang bersungguh nak belajar tajwid agar bacaan Quran jadi lebih lancar & hati jadi lebih yakin bila baca Quran sendirian.
.
Tapi masalahnya, banyak kelas tajwid ambil masa berbulan baru habis silibus. Susah pula nak serasikan dengan waktu kita. Kadang-kadang free, kadang-kadang tak. Bila ‘skip’ satu kelas, dah susah nak faham apa yang ustaz/ustazah ajar.
.
Jika anda hadapi masalah di atas, jangan risau, insya Allah hadir 2 hari je seminar Tajwid Luarbiasa, anda akan kuasai seluruh ilmu tajwid dengan cara mudah hingga boleh ajar anak sendiri di rumah.
.
============
LOKASI & TARIKH SEMINAR
============
☑ Lokasi : Perpustakaan Awam Melaka
☑ Tarikh : 16 & 17 Sept
.
☑ Lokasi : UKM, Bangi
☑ Tarikh : 23 & 24 Sept
.
☑ Lokasi : SIRIM Seksyen 2, Shah Alam
☑ Tarikh : 30 Sept & 1 Okt
.
☑ Lokasi : Institut Tadbiran Islam Perak (INTIM), Ipoh, Perak
☑ Tarikh : 21 & 22 Okt
.
Dalam seminar ni Ustaz Mohammad Asraff Ayob Al-Hafiz akan kongsikan 6 silibus yang fokuskan kefahaman & praktikal. Malah kita hanya akan belajar ilmu tajwid yang paling penting & paling banyak digunakan dalam Quran. Jadi tak de lah pening sangat belajar banyak teori.
.
Jom daftar cepat-cepat, sebab seat seminar amat-amat terhad. Kami hanya terima mereka yang benar-benar serius untuk belajar sahaja. Sebaik sahaja seat penuh kami akan tutup pendaftaran.
.
===========
Yuran Seminar
============
.
Yurannya sebelum ini RM280. Tetapi untuk mereka yang mendaftar awal hanya RM140 shj/peserta.
.
Jangan daftar seorang, ajak keluarga, jiran, kawan-kawan dalam whatsapp untuk join sebab kalau daftar berkumpulan 3 peserta & ke atas yurannya RM90 shj/ peserta. Jimat kan ? 😊
.
NAK DAFTAR ?
Klik sini untuk info pendaftaran & silibus seminar ➡ JOM KE SEMINAR TAJWID

Comments