Skip to main content

Birthday Cake for Nurul

Just finish icing this birthday cake for my niece Nurul. The party will be today. Sekali dengan makan-makan menyambut Nizam & Zura. My mother dah 2 minggu sibuk nak buat this makan-makan sebab lepas kenduri hari tu ramai down tergolek with fever sebab penat sgt.

Right now my Abang Din and Kak Long are cooking ikan patin tempoyak at my Mom's place. Sedapnya... They came back from Temerloh yesterday. Patin Sg Pahang. Tadi dengar kata tengah bersihkan ayam jugak. Sure ayam kampung masak lemak cili api tu. Today akak tak tolong masak ya. Penat lah. Datang makan je dan bawak cake.
Chocolate moist cake. Nurul requested nak cake warna pink. Since some of us don't really like chocolate (yes, yours truly actually don't eat chocolate - quite rare for a woman huh!), I made another cake - carrot cake. Hubby yg request actually and dia dgn rajin tolong parut carrot and ice the cake with cream cheese topping. Wah, sudah pandai ya.

Comments