Skip to main content

Me Got New Phone Too:)

One week after Aliyah got her new phone, her Mommy got a new one too! Exactly the same model, but different colour - black. On Wednesday, a delivery guy came with a parcel for Hubby. He then opened the parcel and gave me the box inside, saying: "Hadiah anniversary untuk awak!". A very pleasant surprise. Anniversary bulan Januari, masing-masing agak pokai nak beli hadiah. Akak sangat terharu ok... :). (Tak sia-sia tulis kat blog my S3 Mini dah slow!).

So, these few days agak huru-hara sebab transfer data to new phone, then clean up pulak, then re-install apps yang selalu guna. Mana yang tak boleh transfer kena manually key-in. Today baru siap. My S3 Mini jual pada my Kak Long. Dia belum datang ambik ni. Semoga bertambah meriah group Whatsapp bila dia dah upgrade the smart phone.

Dapat phone baru memang best kan? Lagi pulak orang bagi hadiah! Hehehe... But seriously, the last time I bought myself a phone was the Nokia 3310. Lepas tu I sebenarnya tak pernah beli phone. Either I got it free (once my ex-company gave me one Nokia entah apa model tak ingat yang cute tu), mostly bought by Hubby. Dia tau I tak akan beli new phone unless my current phone just went bonkers. So, bila dia tengok phone I dah outdated (and slow), dia akan usaha beli yang baru.

Thank you very, very much my dear Hubby :)
My new phone - Honor 6. Akak suka, akak suka...

Comments